4:e dagen

Det har gått 4 dagar sedan jag börjad med Champix. Det värsta illamåendet är faktiskt borta...GÔTT!! Det är hemskt att gå runt och må illa hela tiden. De första 3 dagarna har jag tagit 0,5 mg på morgonen, idag ska jag ta 0,5 mg både morgon o kväll, ända fram till onsdag när jag börjar ta 1 mg morgon o kväll.

Jag kan märka att det går längre tid mellan ciggen och att den där känslan, den man får när man tar första blosset börjar försvinna. BRA!! Nu är det ju så att när man börjar med Champix så ska man sätta ett slutdatum 8 - 14 dagar efter start. Man ska alltså INTE sluta under första veckan.

Igår snurrade vi runt på IKEA och Mediamarkt..sen kom vi hem och då stratade irritationen.
Det har flyttat in nya under oss. 2 killar och 1 tjej. Vi kan väl säga att när klockan var 23 och dom drog igång technon så trodde jag Stefan skulle explodera. Så slutade dom spela techno och satte igång allsången, INGEN sjönsång utan skrål, den som skrek högst vann. Sen apploderades & visslades det fram till 1 ca. Kl 2 somnade jag i ren utmattning, och Stefan kl 3, då det var tyst. Då lät det som dom började städa och möblera om....MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
Kl 10 imorse var dom igång igen, smälde i dörrar och flyttade möbler. SUCK!!! Inte nog med att vi har grannar ovanför som inte tar hänsyn, nu börjar dom under också.

Nu är vi hemma från söndagsmiddag hos mamma...så gott..TACK mamma.
Jag har packat åt Jonas som skall åka till Oslo imorgon med morfar och nu ska här slappas



Min underbara mamma & Jonas




Måste bara visa Jonas frukost på morgonen :) MÄRK den fiiiina muggen haha



Utsikt från mammas fönster

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv. Härligt att ha er här.

2009-04-05 @ 21:54:40
Postat av: Anonym

Tack själv.Trevligt att ha er här.

2009-04-05 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback