Dag 15

Idag är det 15 dagen som rökfri...känns kanon :)

Jag har grym träningsvärk i benen efter cyklingen måndag & tisdag.

Idag är det arbetet som gäller, sen hem och iväg till Jockes skola som har öppethus (får skippa träningen idag) han blir ju jätte besviken annars. Sen ska jag hem och packa, både åt mig själv & barnen.

Mamma & jag åker kl 7 imorgon till Skåne på begravning, sover en natt sen hem med tåget fredagkväll.

Lördag ska jag på 30-års fest. Ska bli superskoj!!!

Nästa helg ska jag & barnen åka till Lidköping...hälsa på en kompis & hennes barn.

Kommentarer
Postat av: Marie

Trevlig Valborg på dej gummzan.

Kram Marie

2009-04-29 @ 18:53:22
URL: http://mariegbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback