Dag 2



Jag mår illa hela tiden...inte så att jag inte klarar av det men, det vänder runt i magen hela tiden. Men va f-n, man har ju varit gravid, inte en utan 2 ggr...så detta ska funka...haha...kunde inte ens dricka kaffe igår kväll.

Jag SKA klara detta!!!

Jag har gått med i lifereward.se, det är ett stödprogram för sådana som slutar röka med Champix. Här går vi in för det :)

I helgen så ska vi en vända till IKEA (köpa rullgardin till Jocke), Stefan vill till Mediamarkt, söndag ska vi till mamma på söndagsmiddag. Jonas är hos Peter & Åsa i helgen så vi har bara Jocke hemma.

På måndag börjar påsklovet...Jonas ska åka till oslo med morfar, Jocke var ju iväg till Spanien med honom på sportlovet. Så nu är det Jonas tur...han tycker det ska bli jätte mysigt att få morfar för sig själv :)
På onsdag åker Jocke på övernattning på Ö-bo, dom ska på BMX & Studsmattläger på Camp Active. Det ser han fram emot. Sen i påsk så kommer Stefans syster, man & barn, dom ska bo på hotell 2 nätter, gå på Universeum och så.

Ha en underbar helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback