Jockes operationer

Jocke är född med ansiktsspalt...vilket gör att han har än så länge opererats 5 ggr. Sista gången vi låg inne var i mars förra året, för att plocka ut en expander man hade opererat in för att töja ut skinnet.

Så här såg han ut för lite mer än ett år sedan, med expander i februari 2008



Här är han på sjukhuset samma dag dom plockade bort den i mars 2008



Han e en tapper kille :)

Idag ringde jag operationskoordinatorn för att kolla vad nästa steg är, då skulle han blivit kallad redan i januari men det har dom missat...*suck* så här har det varit i stort sett inför varje ingrepp. O sen när jag ringer så händer det saker inom 1 månad...o då vill jag påpeka att jag inte är otrevlig mot dom på nått sätt :)

Idag är 3:e dagen som rökfri...idag går det MYCKET bättre.....GÔTT!!!!!

Ska på utvecklingssamtal idag med Jonas, sen hämta Jockisen från Ö-bo.

I helgen funderar vi på Olympiatravet :)

Ska på begravning på Valborg, mammas faster dog i tisdags, en underbar gammal tant som hade varit sjuk ett tag nu. Vet att hon inte ville ligga så som hon gjorde, DU har det nog kanonbra nu....KRAM FASTER KARIN!!

Nästa helg är det MC dagarna på Säve Depån, det verkar spännade. www.mcdagar.se

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här kommer det en kram tillbaka...till er allihopa!

2009-04-17 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback