Shit pommes frites

Jag kan tala om att jag har varit SUPER duktig idag...för det första är det min 13:e dag som rökfri. Men inte nog med det så började jag cykla till jobbet i motvind dit och i ännu värre motvind hem. Och hem cyklar jag rejält mot klockan...så ser säkert ut som ett pucko


Slutar jobbet kl 17, trampar så fort jag kan I MOTVIND, hemma kl 17:35, ställer in cykeln i cykelförrådet, rusar upp, sminkar av mig och byter kläder. Grabbar min träningsväska, Jonas och rusar ut. Mot bilen....är på Friskis 17:55 haha....redan uppvärmd vill jag lova.

Nu sitter jag här och det värker i benen...*asg* men jag ska INTE ge mig :) Blir cykeln till jobbet imorgon med.

Imorgon ska jag med Jocke till Plastiken på Sahlgrenska, vi får se vad dom säger.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså....rapport önskas!!!

2009-04-28 @ 22:01:46
Postat av: Jessica

Uppdatering gjord mamma :)

2009-04-29 @ 08:38:15
URL: http://lifeingeneral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback