Det närmar sig

Nu har jag 2 dagar kvar på arbetet...det känns spännande att äntligen få böra ett nytt kapitel i sitt liv...haha som fattig student...nej så kan jag inte se det. Det är bara en bråkdel av mitt liv...

Imorgon ska jag plocka med mig alla personliga saker från jobbet. På fredag så ska barnen komma in till mig på jobbet. Jenny & jag ska dricka lite vin, sen gå till Parken och titta på Dirtbox (vänner som ska spela eget material, men Ola har nästan lovat att sjunga någon Chris Cornell låt haha) detta ska ske innan Europe spelar på Götaplatsen.

I helgen ska jag väl åka runt , kommunalt, och hämta upp dom böcker som jag har lyckats få tag på. Sen på måndag kl 13 är det dags att ta cykeln till skolan :)

Ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback