Ledig

Igår hade vi upprop i skolan...det kommer nog bli spännade :) Jag började med att få en ledig dag i veckan haha...jag behöver inte läsa data & psykologi för det har jag redan betyg i...jag kommer ha en ledig dag i veckan hela året :) inte illa!!!

Gårdagen var inge skoj här hemma om man tänker på Stefans flytt...men nu känner jag bara att jag orkar inte bråka om saker, han får väl ta det han tycker tillhör honom, lite tråkigt att det åkte ner CD skivor o så i hans kartonger som tillhör mig. Men men...det är bara materiella saker som går att ersätta..

Idag ska jag vara hemma hela dagen, en vända till affären & bokhandeln är det enda. Måste skaffa några block o pennor :)

Imorgon ska jag och underbara Malin W fika efter att jag har slutat skolan..

Ha en super dag

Kommentarer
Postat av: emma

Gumsan! Nu drar det igång på riktigt för dig....Se det positiva i det hela..FINALLY!Som du säger, materiella prylar...Ang. ledig dag resten av året,ser ut som att jag oxå får det!!hahaha! Det är rätt gött faktiskt...

Hoppas du har det grejt!!

Kramar i mängder!!//Emma

2009-08-18 @ 16:06:15
URL: http://emmahjartaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback