Fetisdagen

Igår var jag och tränade efter jobbet. Jag går måndagar & onsdagar och försöker gå en dag till i veckan. Samma tid som jag går har min lilla pojke Junior Jympa. Tyvärr va den inställd igår men jag tog mig dit själv ändå.


Jag har inte tränat på flera år, har varit riktigt lat. Tog bilen vart jag än skulle, låg gärna i soffan o tittade på tv eller satt framför datorn. För ca 5 veckor sedan drog jag igång med Medel Jympa...på måndagrana är det en äldre man som heter Ulf som har passet. Damn!! Han e helt sanslös, ca 65 och går på 180..jag tyckte det tog bra då men nu har han bara ökat intensiteten haha...ja det är bara till att bita ihop. Har inte gått ner ett hg sedan jag började (har ca 7 kg övervikt) men märker på kroppen att det händer saker J Jag har mindre mage,  mer energi, känner mig starkare och gladare. Igår var första passet som jag klarade av ALLA armhävningarna JIPPI!!!


Idag vilar jag, åker hem direkt efter jobbet och myser med familjen. Så är det till att träna imorgon igen, hoppas att J får gå på sin Jympa med, han gillar verkligen att vara med där.


Ska bara säga att JA jag ska faktiskt äta semla idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback