Fredag

Idag stänger vi kontoret kl 12...det är vi & Riksbanken hihi.

Ska iväg och fika med en kompis, sen hem tvätta och detta

http://www.molndal.se/nyheter/gemensammanyheter/familjefestistadshusparkenimolndalden5junikl1722.5.7b6b7dfd120a451359e80009015.html

Får springa lite fram och tillbaka..mellan parken & tvättstugan.

Imorgon har jag lovat att åka med barnen till Vattenpalatset i Lerum. Vi kan ju hoppas att vi har en bil då haha eller inte..ja annars får vi väl ta tåget.

Söndag är det städdag hemma..kommer inte låta det gro igen som innan!!! Vill ah rent och snyggt runt omkring mig.

Jag har bokat biljetter för barnen & Tobbe (storebror) att gå på Monster Jam nästa helg och så har jag bokat biljetter för mig & barnen att åka till Stockholm i några dagar på semestern.

Jag jobbar bara en vecka till sen har jag en veckas semester..då ska vi åka till Tyskland, med Kielfärjan..hela familjen, jag, Jenny, Mamma och 3 barn..ska bli mysigt med buffé, wienerschnitzel, några öl, shopping och båtåka :)
En fin midsommar haha

Ni får ha en bra helg
Kram

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Hej

Kul att läsa om din blogg. Skönt för dig att få semester. Har själv snart v.29 om jag inte blir arbetslös innan. Var ju i Thailand 1 månad underbart.

Skall kolla in denna blogg lite ofta för att läsa ienom den

Kram

2009-06-09 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback