Helgen

I fredags var jag och fikade med en kompis efter jobbet. Vi stängde kontoret kl 12.

Sen åkte jag hem, några skulle komma och kolla på bilen + att det var familjefest.

Det var supertrevligt, blev faktiskt impad av Carolin Af Ugglas, och skrattade gott åt Galenskaparna. Jocke var med en kompis och sov över hos honom. På lördagen åkte dom till Liseberg, Jocke köpte Guldpass. Så nu vet man vart man har honom hela sommaren :)
På förmiddagen i lördags blev bilen såld JIPPI!!! Gôtt é det :) Sen hade jag tvätten.
Igår var jag & barnen på Vattenpalatset i Lerum. Orkade 3 timmar sen var vi helt slut och fick åka hem igen haha.

Imorse klev jag upp 4:30...fråga mig inte varför haha..för när jag insåg detta så gick jag och la mig igen. Sen försov jag mig..fick stressa ihop Jonas matsäck och så. hann ej cykla till jobebt heller, fick ta spårvagnen.

Jaja denna veckan jobbar jag måndag, tisdag, torsdag & Fredag. Onsdag är jag ledig och ska vara med på barnens avslutningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback