Hemma & fixar

Idag var jag på träning, Schlagergympa medel 75 min. Vet inte vad jag ska tycka, det var så mycket folk så man varken såg ledaren eller hade plats att utföra övningarna...men jag blev svettig ändå haha,, vet inte om det var för att jag tog i eller för att det verkar som ventilationen inte är den bästa.

Åkte hem och handlade tillsammans med JOnas, bakade en banankaka och gjorde sen 2 st lasagner.

Mamma har varit här och fikat, hon hade varit på bio med syrran och sett Bedtime Stories...den är faktiskt bra. En mysig familjefilm för lite större barn. Jag tvättar just nu, Jonas sitter och tittar på tv, Stefan är på väg hem från jobbet och Jocke gick precis iväg till disco.

Ikväll blir det  bara godis, kaka och melodifestival, har dragits med huvudvärk hela dagen men det går väl över tills imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback