Snart helg

Jag det gick ju bra att köra och hämta Jocke igår...fattar inte varför dom ska skriva sånna skrämsel löpsedlar som dom gör. Man tror ju att man är dödsdömd om man ger sig ut jööö. Och jag stressar ju upp mig helt i onödan haha.


Frölunda är vidare i semi...GÔTT!!!!! Vi har ju krig hemma under elitserien, Stefan är Brynäs fan...MEN HALLÅ!! Det går ju bara inte och nu spelar det ju ingen roll, för dom är ju ute, inget mer spel för dom denna säsong. Och han bara HATAR Frölunda...o ändå bor han i Göteborg haha.


Helgen kommer bli lugn, imorgon blir det träning, städ och tvätt...sen måste man ju kolla Melodifestivalen, kommer ligga på telefonen, för första gången ska jag rösta, På H.E.A.T så klart.





Nu ska jag äta lite frukost och se ta hand om mina naglar....ni skulle se oss här på fredagarna, då sitter vi alla 3 och målar här haha..brukar vara ganska lugnt här på jobbet på fredagar.




Kommentarer
Postat av: Inthemake

H.E.A.T. måste ju bara vinna...!!!

2009-03-13 @ 08:44:28
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marie

Älskade Jessica,säg till Stefan att det vilar en "frölundait"i alla människor,hahaha!!

VF FOREVER,FOREVER VF!!

2009-03-13 @ 19:11:30
URL: http://mariegbg.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Haha, ja en aning svårt har jag att bara göra ingenting :) Hoppas du cokså får en toppenhelg!!

2009-03-14 @ 11:25:12
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback