Ledigt???

Jag har jobbat som vanligt idag...deet har varit besök hos oss på kontoret hela eftermiddagen, så den gick väldigt fort.

Vi har ätit här och satte oss för att titta på film tillsammans...men "poff" så satt jag ensam haha...Jocke sitter vid sin dator och Jonas vid sin...haha dom är sin mors söner uppenbarligen haha.

Längtar till sommaren...vill kunna sitta så här ;) i solen o bara slappa



I helgen är det full rulle...på fredag ska jag på Afterwork med tjejerna i Talon haha...vi har inte träffats allihopa tillsammans på säkert 14 år kanske 15.
På lördag ska jag & Anette på sexparty...vad det nu innebär haha har aldrig varit på sådant..men man kanske hittar nått bra och ha nu när man e singel ;)
På söndag ska vi till Katta & Lasse på dagen sen hem till mamma för morsdags middag.

Imorgon jobbar jag sista dagen denna veckan..fredag har jag ledigt, ska besiktiga bilen..sen ska den ut på blocket. NÅGON SOM VILL KÖPA???

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback