Måndag

Idag blev en vanlig arbetsdag...:) Det var en hel del att göra iom att Jenny (syrran) är sjuk.

Efter jobbet cyklade jag hemåt och mötte upp Jonas på sin nya cykel i Lackarebäck. Vi trampade tillsammans till träningen. Det var Jonas sista Junior Gympa denna terminen så dom fick glass av dom söta ledarna. Nu blir det inget mer för honom förrens efter lovet. Nu ska bara jag ha diciplinen att faktiskt ta mig dit ändå haha....hejja hejja!!!

Ska till doktorn imorgon o göra nått som jag har flyttat fram i flera års tid..*suck* men det måste göras. E lite privat så säger inte vad.

Betalade mina räkningar igår och det blev iaf några kronor över :) Ska ta våra gemensamma imorgon, S skulle sätta in pengar ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback