Separation

Ja så var det ett faktum...vi ska separera.

Tråkigt, jobbigt, skönt & en lättnad, allt på samma gång.

Många tankar snurrar i huvudet...men jag tar inte dom nu...för just nu är jag bitter, arg och så är det. Då blir dte bara att kasta paj, och sandlådenivå. Nu ska jag sätta mig och söka lägenhet och samtidigt reda ut hur jag ska göra med min ekonomi...för hör och häpna!!! Allt som vi har, står på mig och på avbetalning...TJOHOOOO!!!!

Detta kommer ärligt bli kanon...jag har mina barn, min familj & mina vänner...LÖV till alla

Kommentarer
Postat av: Marie

Puss och en jättekram på dej Jessica och är övertygad att du fixar detta.....

Allt har en mening även om man inte tror det ibland..

LÖÖÖÖV JOOO,HOOOONEYY!

2009-05-07 @ 21:07:55
URL: http://mariegbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback