Torsdag

Det har varit en del att göra på jobbet, syrran har semester.

Idag har jag jobbat, hem med tåget, mötte upp Jonas hemma, in och laga mat för att köra till skolan och hämta Jonas cykel som fick punktering igår. Iväg och hämta Jocke på Ö-bo, raka vägen hem för att packa åt både mig & barnen. Barnen ska hem till Åsa & Peter, jag ska sova hos syrran.

På lördag tänkte jag åka hem till vänner i Torslanda, var meningen jag skulle ut med en kompis till Sticky Fingers för att titta på Dead By April, men min ekonomi tillåter inte detta.....(SORRY!! Men jag & Jonas får komma hem till er på torsdag istället gumman).

Söndag åker pappa och hämtar barnen :)

Sen är det ny vecka igen...men som tur e är den kort haha

Har cyklat 3 dagar denna veckan och varit på gymmet en gång...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback