Helgen

I fredags var det en vända på stan, för att sen äta en bit mat tillsammans med Anette på en nyfunnen Grekisk Taverna....GÔTT var det :)

I lördagsmorse gick jag och tränade kl 10, åkte hem duschade och väckte Stefan som hade jobbat natt.

Sen gick jag och Stefan iväg till Åbytravet



Vi hade noll koll haha...jag vann iaf 117:- men dom spelade jag bort igen.

Igår så åkte jag & stefan iväg för att köpa cykel till mig. Det blev en sådan här fast svart och med 3 växlar.



Den beställdes och kan hämtas senast fredag. Iom att jag har Metro Kort så fick jag den för 2495:-, den kostar egentligen 4395:-.

Så nu väntar jag bara på att cykelringen ska ringa och säga att den har kommit. Sen ska det cyklas till jobbet i fortsättningen :)

Idag är det en vanlig dag på jobbet, sen ska jag & Jonas träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback