6:e dagen med Champix

Jag mår ganska bra. Inget illamående, det är bara att magen mullrar hela tiden haha.

Denna veckan är vi 2 istället för 3 på jobbet. En kollega har semester och det gjorde att jag hade grymt mycket samtal igår. Ovanpå att en är ledig så är syrran dålig..STACKARN!! Så hon var helt utslagen här på jobbet igår, men hon mår lite bättre idag verkar det som iaf.

Efter jobet igår var jag och tränade, tog emot innan jag kom dit men var skönt efteråt. Jobbigt var övningarna när man ligger på magen...WONDER WHY??!! Haha

Pappa var och hämtade Jonas vid 13 tiden igår och dom åkte till Oslo. Imorgon åker Joachim på läger en natt..så skönt för dom att dom får lite påsklov :) Detta är vad dom ska ägna sig åt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback