Påsken

Helgen har varit helt underbar :)

Vi och barnen har verkligen umgåtts :)

I torsdags så slutade jag 12, vi åkte direkt och handlade inför helgen, sen kl 18 skulle Jocke hämtas på sitt läger. Dom hade haft det kanonbra!

I fredags så storstädade vi här allihopa, efter det gick jag & Jonas på en promenad...eller jag gick och han åkte rollernlades. Stefans syrra skulle komma men det gjorde dom inte, deras Klara 5 hade fått maginfluensa.
på kvällen blev det Slottsstek med sås, potatis, gele och gröna bönor.

I lördags så åkte vi in till stan allhopa. Vi skulle ha tag på en D-Link sticka så vi fick igång Jockes dator. Det gick jätte bra. Vi var också och besökte Greenpeace skepp Rainbow Warrior, dom hade guidade turer ombord. Superspännande!!! Man blir lite sugen haha. Hade helstekt fläskfilé, klyftpotatis, trattkantarellsås och ugnsbakade rotsaker till middag.







Igår packade vi picknick och fiskeutrustning och åkte ut till Stora Amundön. Fiskade, fikade och gick HELA rundan runt. Vi hade en jätte mysig dag. Jag, Stefan & Jonas hade aldrig varit där ute. Det var fantastiskt, stränder, stigar, berg, skog, broar, hav en helt underbart vacker natur.










Just nu har Jocke & Stefan gått ut för att köra med sina radiostyrda bilar. Jag och Jonas är kvar hemma. Vi äter tidig middag idag, sen ska jag och Jonas iväg och träna. Träna bort alla onyttigheter sedan påsken :)

Imorgon är det slutrökt...FÖR ALLTID!!!

Kommentarer
Postat av: Izabell

Lycka till, duktigt å sluta röka:)

2009-04-13 @ 12:27:11
Postat av: inthemake

Låter som en kanonhelg ;) Jaaaaa imorgon är skiten över ;)) puss

2009-04-13 @ 12:49:17
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback