Torsdag eftermiddag

Gårdagen hände det inte så mycket på...

Efter jobbet så gick jag och den lilla killen och tränade..vi försöker minst 2 ggr per vecka. Jag försöker gå en gång extra på helgen. Jag har övervikt (inte mega mycket) och äter just nu Atkins. Så träningen började vi med för 4 veckor sedan.



När jag kom hem hade den stora pojken redan somnat. Undrar vad han hade haft för sig ;).


Idag åker jag hem efter jobbet men drar iväg igen efter 20 min. Ska hämta den stora på Amundön, dit han åker varje torsdag efter skolan och hänger med ett gäng andra killar som har samma diagnos som han. www.agrenska.se


Lite att se fram emot...

Imorgon ska jag gå på Hårdrocks Quiz J Vad det nu innebär..haha..efter det så spelar en kompis med sitt band på Gotebar här i Göteborg.


6:e mars åker jag & familjen till Stockholm..jag & sambon ska gå på Metallica på lördagen och barnen ska vara hemma hos min pappa.


20:e mars drar jag och några kompisar på Kielkryss...ut med båten på fredag kväll..hela lördagen i Kiel sen hem på kvällen igen. Ska bi superskoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback