Träning

Godmorgon!

Kvällen igår va jätte trevlig. Jag åkte hem efter jobbet för att byta kläder och sminka om mig. Sen var jag tillbaka i stan kl 19. Mötte upp syrran & en kompis på Diamond Dogs. Sen gick vi över till Gotebar vid 20 för att vara med på Hårdrocks-quizen. Man fick vara max 4 i varje lag. Totalt var vi nog 30 st  som var med....OCH lyssna...MITT LAG VANN!!!! haha.
Vi fick 4 biljetter till Dragonforce :) nu på onsdag. Jag kommer nog inte gå, sambon jobbar kväll och ovanpå detta så har vi fått biljetter till bion Män som hatar kvinnor av vår hyresvärd på jobbet.
Men det var en roligt kväll med många möten med gamla kompisar får högstadiet. Jag var hemma ca 00:30 och slängde mig i säng.

Nu sitter jag här, är inbokad på ett pass på gymet kl 10. Får se hur det går, drack ju lite igår ;)

Annars har vi inget planerat denna helg.....GÔTT!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback