Söndag dag 12

Nu är det 12 dagar sedan jag slutade röka, är stolt över mig själv. I fredags var det skiiiit jobbigt men helgen har gått kanon.

I fredags var jag och hämtade min nya cykel...fy f-n va den är fin, har cyklat långt både igår & idag :)

Igår var vi på MC Dagarna på Säve Depå...en underbar dag, varmt, soligt, massor med hojar, människor & aktiviteter.



Trialuppvisning




Jocke kör fyrhjuling



Jonas kör fyrhjuling

Idag har vi bytt däck, tvätta bilen och bytt trasiga lampor på bilen. Sen cyklade jag & barnen in till stan och tog en fika på Fröken Olsson. Nästa gång har vi bestämt att det blir Haga Caféet :)

Imorgon är det jobb som vanligt. Jobbar bara måndag, tisdag & onsdag. Sen på torsdag ska mamma och jag åka ner på begravning i Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback