TGIF

Idag har det varit jobb som vanligt.

Lyckades få en tid till Dr Lilja på Sahlgrenska för Joachim 28/4. Det ska göras bedömning av hans hud inför nästa operation.

Efter jobbet gick jag en vända på stan tillsammans med Anette, vi kom på efter ett tag att ingen av oss ville åka hem & äta själva. Så vi hittade en liten liten grekisk restaurang mittemot Fröken Olssons....GUUUUUUUD så gott det var, jag åt köttfärsfylld paprika....

Nu sitter jag och tittar på tv, barnen är hos Peter & åsa...Lilla Emmie fyller 1 nästa vecka, så dom ska ha kalas. Stefan är och jobbar...HO HO!!! Det ekar här, känns både tomt men skönt...haha. Imrogon ska jag vara och träna kl 10, sen hem duscha, väcka Stefan och iväg till travet..

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback