Helg

Det är lördag och idag har det inte blivit jätte mycket gjort

Jag har varit i Högsbo och hämtat böcker till skolan, en kompis hade 4 st av dom jag behöver och jag fick köpa dom för 400:- TACK SOFIA!! Där sparade jag säkert 1500:-

Vi har också börjat röja här och dela upp saker, Stefan har börjat packa.

Igår var sista dagen på jobbet och Jenny & jag hade "on the work" från kl 14:30 :). Pojkarna kom in till jobbet, fick lite dricka & chips. Sen bar det av till Parken där Ola, Fredrik, Krull & Mathias skulle spela. Dom var toppen, tom mamma tyckte det var bra :) Alltså min mamma, jag pratar inte om mig själv i tredje person nu haha


Jonas trivs mellan Åsa & Sarah


Dirtbox....


Suddig bild på Jocke på Götaplatsen för att se Europe

Kvällen var fantastisk...det var bara 1 minus, jag höll på att nita en gubbe för han bråkade med barnen. Han trodde han var vakt på Avenyn och ville att dom skulle kliva ner från bänken dom stod på, för han hade minsann stått där i 3 timmar. Och när han puttade till Jonas , så tände jag på alla 10, han & hans fru/tjej gick efter 20 min..Ja vill man gå på gratiskonsert så får man ta sånt. Annars kan man ju köpa sig en DVD om man inte vill trängas, eller kanske betala en biljett o skaffa sig private loge, då slipper man hantera arga mammor haha

Idag så har jag nått på låret och  jag inte vet vart det kommer ifrån haha jag kanske knäade gubben hmmmm

Jag kan inte få till ett bra kort men alltså det är Sverige blått & gult och gör ont som attan haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback