SORRY!!

Här händer det inte mycket haha

Ska skärpa mig!!!

Det har varit lite mycket nu under sommaren..

Jag hade bara 2 veckors semester...ALDRIG MER säger jag...man behöver minst 3 för att känna av det över huvudtaget. Men snart börjar skolan och jag e taggad som attan. Har löst 6 av 11 böcker begagnat..skulle jag köpa alla nya så kostade dom 3700 kr.
Ja sen fick jag ju inte CSN, men vad hade man väntat sig...inget ska ju va smidigt tydligen. Så nu är det lån på banken som gäller, fast det slutar med att det blir mer lönsamt, så det förde ju nått gott med sig ändå :)

Stefan bor kvar här...hmmmm e inte alltid en dans på rosor, svårt att gå vidare. Han sover i Jockes rum och jag har någon av pojkarna bredvid mig jämt. Ja ja jag hoppas för allas skull att det snart blir ändring på det.

Jonas & Joachim mår braa. I helgen var vi hos Katta & Lasse, barnen badade, spelade Wii och bråkade haha. Jag & Katta drack drinkar.....mmmmm så gott :) Så grillade vi och hade det bra :)

Denna veckan är det jobb, det märks att folk börjar komma tillbaka efter semestern för det börjar ringa lite mer nu. På fredag ska jag åka och älsa på Malin W och hennes pojkar efter jobbet. Hon & Ztikkan har flyttat, ska bli spännande att se deras nya lägenhet.

Så nu fick ni en liten uppdatering iallafalll

Kram till alla, nu ska jag skölja ur hårfärg

Kommentarer
Postat av: emma

Hallå ja!!Kul att du hittade mig som nu resulterade i att jag hittade dig!



Kram på sig!

2009-08-04 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback