Kväller :)

Besöket på BUP gick bra, J har gått upp 4 kg sedan oktober. Det är positivt för honom, gick ner mycket
när han började med medecinen. Jag hade inte blivit glad om dom kg kom på mg helt plötsligt hihi.



Nu har jag precis betalat räkningarna....det sög!! vill jag lova, denna månaden blir inte rolig.
Får hålla i pengarna när vi åker till Stockholm nästa vecka, tur att det bara e ca 3 veckor till nästa lön,
jag får min den 20:e varje månad.


Någon träning blev det inte heller...junior jympan var inställd, lillpojken blev jätte besviken, jag med för hans skull.
Då blir det att jag åker och tränar på fredag & lördag istället...ville inte stressa iväg barnen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback