What to say??!!

Hemma från att ha hämtat den stora pojken på Amundön..han har inte riktigt funkat i skolan denna veckan. Ingen motivation, stört i klassrummet och vägrat jobba..svårt att försöka få han att förstå utan att tappa besinningen totalt,

Imorgon blir det utgång. Hårdrocks-Quiz tillsammans med ett gäng kompisar och sedan M.A.N live..ska bli spännande. Men ska ta det lugnt, har bokat in mig på ett pass Gympa kl 10 på lördag. Sambon jobbar natt så han sover ändå, så varför inte utnyttja tiden till mig själv :)

Barnen åker till sin pappa imorgon, så det ska slappas här sedan.
Vi bor i en lägenhet som vi flyttade in i i oktober och det finns MASSOR att göra kan jag tala om. När vi flyttade in så målades hallar, vardagsrum och ett av sovrummen om av hyresvärden. Efter det ahr vi målat 2 små hallar och 2 sovrum. Nu är det bara köket kvar, och det kommer bli jobbigast...allt, och då menar jag ALLT måste målas.
Men det får vänta, är slten sedan förra gången, för 2 helger sedan när vi målade & tapetserade vårt sovrum.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback