Hmmm

Livet är bara helt fantastiskt..

Var JÄTTE glad för att jag har kommit in på skolan.

Nu får jag inte beviljat lån & bidrag från CSN...JAHA!!! Nej för dom räknar in min gymnasietid i dom 80 veckorna som är max för dom, för att få studiemedel. Det suger!!!  Tur jag inte blir helt handlingsförlamad...jag löser detta!!!! SKA GÅ DEN UTBILDNINGEN!!! 

Men jag vill ha ett extra jobb!! HAHAHAHA Någon som har ett????

Och samtidigt så krånglar Försäkringskassan med Joachims underhåll, dom ska utreda min rätt...SHIT!!! Vad jag blir trött.

Så igår sket jag i allt och åkte till Floda och drack öl istället haha...på en kinakrog haha

Idag ska jag träffa min kompis Chico...Hon & jag ska ta en öl!! På törjet haha Vi har inte umgåtts på ca 15 år..Ska bli super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback