Rapport

Jag har inte så mycket att skriva..

Måndag & tisdag har varit vanliga arbetsdagar. Jocke har varit iväg med Nikolas på eftermiddagarna och badat. Igår fick han ringa brandkåren, han & Nikolas hade åkt till Sisjön och där brann det. Min pojk är så duktig :). Kristian (Nikolas pappa) kom dit, dom fick bada en liten stund sen åkte som och åt pizza istället haha.

Idag ska jag gå från jobbet kl 14, barnen ska till tandläkaren på Mölndals Sjukhus. Men innan det så ska vi ha P-möte här på jobbet...

Jag har fortfarande inte fått svaret på vad jag ska ägna mig åt i höst ;)

Såg att dom ska ha fest bakom Kommunhuset i Mölndal på fredag kväll...det är bara att pallra sig dit. grillar är utplacerade, barnunderhållning, Måns Z och Carolin af Ugglas...killarna vet inte om detta ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback