Uppdatering

Ja här har man ju inte varit jätte flitig haha

Förra veckan hade jag semester. Vi gjorde inte mycket fram tills på torsdagen då jag, barnen, syrran & mamma åkte med Stena till Tyskland. Vi hade en skön vända med många affärer och mycket mat.

Kom hem på lördagen, åkte hem och tvättade, sen vidare till mamma för att lämna barnen. Skulle jobba på Ullevi på söndagen. Så fullt upp var det, och inatt är nog första natten som jag har sovit ordentligt, somnade med laptopen på magen kl 22 haha.

Jocke är i Lidköping hos min kompis Lotta & hennes barn, han kommer hem imorgon. Jonas & jag gick ut och åt igår...SJÄLVA :) Det var jätte mysigt att bara vara han & jag. Sen gick vi till parken, käkade glass och solade.

Blir nog samma idag, middag sen ut. Jobbigt när man sitter inne hela dagarna när vädret är så bra. Men min tid kommer den med haha. Men jag cyklar iaf till och från jobbet :) Dom ska öppna Sportlife mittemot min trappuppgång, HALLÅÅÅÅ Jag har ju bundit mitt träningskort tilli i januari.

Väntar med spänning på ett besked som förhoppningsvis kommer denna veckan.



Kommentarer
Postat av: Lakritstomten

Shopping i Tyskland....Undrar om det finns lakrids på båten . . .

2009-07-02 @ 17:39:08
Postat av: Anonym

haha det fanns massor...men det är onyttigt ;)

2009-07-03 @ 23:26:40
Postat av: Lakritstomten

Mmmm

2009-07-06 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback