Antiklimax Apoteket

Vandrar med bestämda steg till Apoteket idag för att hämta ut Champix på lunchen...men nej då!!! Det var restat, det kommer in imorgon eftermiddag. Dom fick lägga beställning på det.

Samtidigt tänkte jag, jag passar på Att hämta ut Jockes Concerta när jag ändå är där. Hmmm....fick vänta 20 min på att det skulle bli klart..
För där står Hjördis, Berta, Karl-Oskar och resten av pensionärsföreningen...VARFÖR måste dom ut när alla andra har lunchrast????

Jaja jag får medicinen och ska betala 366:- fastän dom sist sa att Jocke hade nått högkostnadsskydd...*suck*..så då fick jag ställa mig i kön för 2:a gången. Hade ju redan handlat första gången jag var inne för jag skulle ju inte behöva betala för Jockes medicin.

10 min fick jag på mig att äta min lunch...är det inte fantastiskt så säg???

ja så imorgon efter 4 finns Champixen att hämta iaf..

Nu har jag gnällt klart haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback