Friskus

Kom precis hem från träningen...

Fattar inte, satt o gäspade hela dagen på jobbet, går och tränar och nu har jag energi till förbannelse..inte så att jag har svårt att sova eller så men just nu skulle jag kunna köra ett pass till haha

Dom var och sålde kläder från Kväsarum Textil på gymet, bra priser och helt ok kläder....synd att man är fattig som en kyrkråtta denna månaden.

Idag var jag hos läkaren, här ska fimpas...med besked :) Jag gick privat så där gick det en halv tusenlapp.


Så imorgon ska jag hämta ur Champix (dyyyyyyr) och det ska ta mig tusan slutas med att bolma upp pengar & försämra hälsan, har dåliga smaklökar och ingen kondis att tala om.

wish me luck on wedensday!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer klara det...med bravur! jag är helt säker ;)

2009-03-30 @ 22:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback