Packning

Håller på och packar inför Stockholmsresan, jag packar till mina barn och mig själv. Sambon han går in i garderoben o 3 sekunder senare kommer han ut i köket.."Så nu e jag klar" haha....jajaja VAD TROR HAN!! Och ovanpå detta så tyckte han det räckte med en liten Kabinväska till mig & honom.
MEN HALLÅ!!! haha...efter 5 år så e han fortfarande inte med riktigt. Jag är tjej..behöver ju minst 2 uppsättningar kläder till konserten...1 par extra skor...och en MASSA smink...Och så ligger han i soffan och undrar vad jag stökar runt med, när han tittar på hockey *asg*

Det krävs en del att vara snygg....man vaknar ju inte och ser ut som en modell precis haha

Nej tillbaka till packningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback