Smink

Utvecklingssamtalet igår gick över förväntan...ja, Jocke ligger inte i nivå i alla ämnen men fler än jag trodde, och det känns skönt för hans skull.


Blev ingen träning igår...*suck*...men får ta det till helgen istället, ibland så kör det bara ihop sig.


Imorse när jag kom till jobbet så fick jag en liten påse med lite allt möjligt av syrran...hihi..hon var på varsegod låda igår på sitt extraknäck, i påsen fanns dagkräm, nattkräm, kajaler, ögonbrynspenna, lipgloss, ögonskuggor, blush & läppstift...inte för att jag behöver men det är ju alltid roligt med make JIPPI! Tack Sis



Kommentarer
Postat av: Inthemake

VA?? vadår inte behöver smink? Jag fattar inte vad du menar...hahaha Pussss

2009-03-12 @ 12:52:19
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback