Söndag imorgon arbete

Hejje!!
Helgen har varit skön.

I fredags gick jag och tränade efter jobbet, passet hölls av en kille som heter Daniel (btw jag har träningsvärk) sen hem och slappa framför tv med Lets Dance. Jag bara tycker att Laila & Magnus e bäst..sitter alltid o skrattar för mig själv när Magnus dansar haha.

I går var vi en vända på bokrean, blev 3 böcke, 2 kriminalare och Pamela Anderssons Star. Sen åkte vi ner till Sports Outlet i Kållered, skulle köpa skor till mig & Jonas för träningen...dom har väldigt bra priser där kan jag säga.
Sen hem och tvätta på em, och Melodifestivalen på kvällen.

Idag var jag och tränade på fm....såååå gött!! Iväg för att städa bilen. Stockholm på fredag JIPPI!!!



Vi kör så fort Jonas har slutat skolan kl 12...skönt att komma upp innan det blir mörkt.
På lördag så är det



Jag är ensam hemma med barnen just nu
S åkte precis till Scandinavium för att titta på Judas Priest



Over and out...ska grejja lite innan det blir soffläge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback