Tyskland



Idag kl 18 ska jag kliva på den här båten tillsammans med syrran och 4 tjejer till. Ska bli så skoj. kl 20:30 har vi bokat bord för buffé (all inclusive) då ingår både mat & dryck.

Igår stressades det vill jag lova...jag for runt som en tecknad figur hemma haha. Tordagarna är alltid lite stressiga ändå och då hjälper det inte när man ska göra saker utöver det vanliga. Som vanligt så har jag packat som om jag ska resa till ett U-land i flera år. Och inte bara vara borta 2 nätter...*S*. Men jag får ju själv bära skiten :)

Jag hoppas att ni får en underbar helg...kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig helg.Kram Linda

2009-03-21 @ 20:08:28
Postat av: Anonym

Ha en trevlig helg.Kram Linda

2009-03-21 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback