Att cykla

Ja vad ska man säga haha

Jag har ju köpt en ny cykel på cykelringen...jätte fin o bra. Men man var ju tvungen att skruva fast några saker själv. Typ, pedaler, styre, sadel, framhjul & stänkskärm.

Igår när jag cyklar hem så är det "någon j-vel" som inte dragit åt styret ordentligt haha. Det blev snett, helt plötsligt fattade jag inte varför cykeln betedde sig så konstigt, vobblade & höll på. JAG LOVAR!! Jag hade inte druckit haha. Fick stanna vid varje rödljus och rätta till det. Och höll på att gå omkull vid Lackarebäck...hade ju varit snyggt...JA MAMMA!! Jag ska köpa hjälm Puss

Imorse fick jag packa ner verktyg innan jag & Jonas gick till cykelrummet...Nu är det fixat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback