Fredag

Det går långt mellan gångerna I KNOW!!

Jag har haft några kanon dagar!!

I onsdag var jag, Anette & pojkarna på Grillkväll hos Vildvittra MC.

Igår var vi och köpte en cykel åt Jonas, sen var vi hemma hos Katta & Lasse, vi grillade och barnen badade. Flera gamla kollegor kom förbi..hur roligt som helst. Så när vi kommer hem och ska ställa in Jonas cykel i källaren så har någon stulit Jockes cykel!!! HALLÅÅÅÅÅ!! Den var ju trasig och skruttig, man blir förbannad samtidigt som man tänker RÄTT ÅT ER!!!!

jag sa upp bekantskapen med en fd. vän igår. Jag respekterar inte människor som ser sina barn som en ägodel eller ett vapen..du är numera struken ur mitt liv!!
Visst låter jag arg haha

Ska sova hos mamma inatt...sen hemma resten av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback