Heeeela helgen

Har inte suttit framför datorn speciellt så det har inte blivit några uppdateringar här :)

I tordags åkte jag & mamma ner till Höör för att gå på begravning...den var jätte fin och som vanligt så bölade jag...det var inte sorgligt men jag fixar inte det.
På kvällen var vi bjudna på middag...det var supertrevligt.

Fredagen ägnade vi åt att äta låååång frukost tillsammans med Moster Lotta och morbror Richard, sola på Richards altan och sen fika med morfar. Efter det körde Richard mig till tåget som gick kl 17 och sen landade i Mölndal kl 20.

I lördags hade vi tvätten, var ute och körde en vända. Sen slappade jag, och fixade till mig inför 30:års festen på kvällen. Vi hade jätte skoj jga & Jenny. God mat, mycket öl o annat haha...och det var jätte roligt att träffa alla gamla vänner.

Igår låg jag på soffan haha...inte JÄTTE pigg, men var och hämtade barnen hos Peter & åsa. Jonas hade varit magsjuk på lördagen så han är med mig här på jobbet nu. Så ringde Jocke imorse och sa att han hade spytt, så han är hemma.

BILDER PÅ HELGEN KOMMER IKVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback