Helgen som varit

Det har varit en intensiv helg...massor av aktiviteter.

Jag började med at vara ledig på fredagen men åkte på bilbesiktning istället...Bilen gick igenom :)

Jag var hemma sedan och röjde lite, barnen åkte till Peter & Åsa. Så var det dag att göra sig iordning för en Reunion Kväll med bandet som jag sjöng i för MÅNGA år sedan. Vi har inte varit samlade allihopa på iaf 15 år :)


Alexandra & Ylva


Jag & Jenny

Lördagen spenderade jag i Slottsskogen. Alldeles själv, en filt, en bok & jag. Åkte hem, sov lite middag innan jag gjorde mig iordning för nästa party :)
Sexparty hemma hos en kunds anställda. Hur spännande som helst. Underbara människor, massor av roliga saker, vin och strömavbrott haha

Här kommer några bilder från detta.


Värdinnan Sandra


Ser ni hur alla är engegerade i katalogerna haha

Idag har jag grejjat med bilen.

Var hos Katta & Lasse kl 10 imorse, då fick jag kaffe & tårta...dom är ju för söta :)

Sen slet jag & Katta med bilen i nästan 3 timmar.


Den glänser nu :)

Sen åkte jag för att hämta barnen i Lödöse, körde därifrån direkt hem till mamma för att äta middag. Stekta ankbröst & potatisgratäng...mmmm...gott var det ;)

Imorgon är det arbetsdag igen, jag ska cykla & träna direkt efter jobbet.

Sen är det fullt upp resten av veckan...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback