Måndag

Jag sitter på jobbet...är helt hysteriskt här. Känns som hela världen har suttit framför sina telefoner i helgen och bara väntat på att få ringa...

Helgen var lugn, satt mest hemma hos syrran och glodde på TV. Var och träffade underbara Lasse & Marie på ungdomshjälpen...sikka grejer dom hade där. Dit kommer jag åka igen. Efter det gick vi upp till AC och fick kaffe & bulle.

Igår hämtade pappa barnen från Peter & Åsa, han körde hem till Jenny och vi åt pizza ihop allihopa.

Denna veckan är en kort veckan...JIPPI!!!...Onsdag ska vi på grillfest på Vildvittras MC, torsdag ska vi hälsa på några vänner och ev köpa cykel till jonas..fredag jobbar jag och ska sova hos mamma. Sen ska S åka till Blekinge så då ska jag & barnen vara hemma :)

Cyklade till jobbet idag, ska cykla hem sen & sticka på träning med Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback