Tja ba

Hej alla

Helgen har varit kanon bra...TACK så jätte mycket Lotta, det var verkligen vad jag behövde och har saknat dig såååååå mycket.

Jag och barnen satte oss i bilen efter jobbet och körde upp, hade med oss mackor & dricka i bilen. Var tvugna att äta så Jocke kunde gå med Didrik på disco direkt när vi kom upp. Dom hade det jätte roligt sa dom. Jag, Jonas, Lotta & hennes mamma var hemma, drack lite vin och tjôtade. Somnade 3, på soffan och vaknade 7. Fråga mig INTE varför...vad gör man kl 7 i Lidköping haha...man duschar :)

Vi käkar frukost, gör oss iordning och går en vända "till torget" haha, dom hade marknad. Köpte lite ostar till kvällen, gick tillbaka och tog bilen till Willys för att handla och hämta cider. Hemma så spelade vi spel & kort med barnen och lagade mat. Sen gick munnarna i ett till kl 4:30 haha...då insåg vi att det kanske var dags att lägga sig..Igår körde jag och barnen hem vid 13 tiden.

Det är en vanlig vecka denna veckan, jobb, träning, läxor, Ö-bo och barnen ska till Peter på fredag. Jag ska sova hos syrran tänkte jag :)

Ha en underbar dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback